nedeľa 25. júla 2010

ferrari

Zlomil sa mi necht, tak som musela pristúpiť k radikálnejšiemu zostrihu všetkých drápkov. A "radikálnu" som si vybrala aj farbu - je to jasnojasná ferrari červená od značky Flormar (031).
Lakovala sa veeeľmi dobre, s plochým štetčekom sa farba nanášala skvelo a bola som prekvapená ako dobre táto jelly kryje. Už v prvej vrstve by mnohým stačila.  Na fotke mám dve. Najlepšie na tomto laku je ale hlavne jeho vysoký lesk - taký umelohmotný, vinylový :-)

PS: Nemôžem sa prestať dívať sa na svoje prsty, nádherná výrazná farba. A k môjmu dnešnému námorníckemu bielo - modrému outfitu boli nechtíky osviežujúcim doplnkom!


6 komentárov:

  1. nááááááádherná červená.. :) velmi dobry vkus tento krat .. :)(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to ti verím, pretože táto je fakt "krutá" a sexy . :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tohle jsou nadherne upravne nehty..nemam rada zadne maluvky..jenom jednoduchost a sexy veci..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, pred par dnami som objavila nahodou tento blog a potesila som sa, pretoze su tu reviews hlavne na laky, ktore su dostupne u nas. Obyčajne pozeram zahranicne blogy a vzdy ked vidim pekny odtien laku, tak si hovorim, ake by to bolo fajn keby aj u nas bol dostat. Rozhodla som sa prezriet vsetky prispevky, tak začinam od zaciatku.
    Co sa týka tejto značky Flormar....ked som ju prvy krat u nas videla, tak som sa na nu pozerala dost podozrievavo, ako na vsetky pre mna nezname značky, hlavne ak su celkom lacne. Akosi mam strach pouzivat nieco nezname a lacne, bojim sa, co mi to moze spravit, hlavne po tom co som par krat citala o roznych znackach, ze v takom a takom laku sa nasla taka nebezpecna latka a tak.... preto radsej volim nieco bezpecnejsie a overene ako Rimmel, L´oreal, Maybelline....no tie su uz trochu drahsie a kazdu chvilu kupovat laky co stoja nad 5eur, no moc penazi by mi neostalo...tak som zacala kupovat Essence a S-he i ked aj na to som zo začiatku pozerala tak podozrievavo :) No myslim, ze skusim aj tuto Flormar...
    tato červena je naozaj pekna :)

    OdpovedaťOdstrániť