piatok 30. júla 2010

orchid


Dnes vám chcem ukázať (podľa mňa celkom vydarenú) fotečku mojich pazúrikov, kde som skúšala novú "špongiovú techniku". Dá sa ňou dosiahnuť jemnučký prechod medzi farbami, má naozaj zaujímavý vzhľad a je jednoduchá. Proste zoberiete obyčajný penový aplikátor na očné tiene, namočíte ho do laku a postupne pritláčate na necht. Ak máte radi takúto mravenčiu prácu, určite vyskúšajte ... a dajte vedieť ako ste dopadli :-)
Dokonca aj tá malinkatá orchidea bola za chvíľku hotová - ďubnite do rožku nechtu tri bodky blízko seba, trošku dozdobte a je na svete!!! 

10 komentárov:

  1. Pěknéé :) Já tyto přechody dělám houbou na nádobí, ale je dost těžké najít houbu, která nepouští ze sebe barevné kousky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je mi jedno aka je to technika, ale tie nechtiky su prenadherne.. boze ty mas talent.. :) musim ta sledovat .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to An: Ja som to tiež skušala hubkou na riad, ale viac sa mi osvedčil ten aplikátor - lepšie sa drží v ruke.

    to Bunny: Thanks! :-)

    to Katka: Som rada, že sa Ti páčia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a to se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem viděla, že tu techniku má teď Konad jako velký BUM, samozřejmě za masné ceny, že..
    Ale ten nápad s tím aplikátorem se mi moc líbí, určitě zkusím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyskúšaj, Markétko, je to fakt jednoduché. A myslím, že značku Konad na špongii ku tomu naozaj netreba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný16.10.12

    When someone writes an paragraph he/she maintains the idea of a user in his/her mind that how
    a user can know it. Thus that's why this article is great. Thanks!
    Check out my blog post :: webchatx

    OdpovedaťOdstrániť