sobota 17. júla 2010

tiffany blue

Áno, dobre vidite - v tejto flaštičke sa nikdy nenachádzal modro-zelený lak. Kedysi tam bol biely S-he (neviem aké číslo). A áno, dobre vidite - snažila som sa namixovať fejk CG For Audrey :-) V skutočnosti sa mu podobal viac, je trošku zelenší ako na fotke. A myslím, že to bol celkom dobrý pokus ... no nepýtajte sa ma čo som tam dala :-) Bolo to naozaj veľmi veľa odtieňov zelenej, modrej a tyrkysovej a miešala som ho dva dni. Môj skromný názov je Tiffany blue, ale priateľ ho volá nemocničná zelená, tak si vyberte :-)

6 komentárov:

  1. Naozaj je pekny, taka tyrkisova alebo aspon na fotke tak vyzera

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne tak, tyrkyska to mala byt :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem, moc si to cenim - kedze je to moj miesanec ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je namixovaný???dobrý je!

    veď sa mi pri pohľade na fotku nezdalo,že takýto odtieň by mali od s-he

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano, ja som ho šejkovala :-) Nie je presne ako CG - For Audrey, ale aspoň z diaľky sa podobá :-)))

    OdpovedaťOdstrániť