streda 22. septembra 2010

Essence - Denim wanted! part I


Konečne je to tu. Aj do „mojej“ DM drogérie dorazila nová kolekcia od Essence – Denim Wanted! Obsahuje päť lakov s názvami: Hight waist pink, My boyfriend´s jeans, Fivepocket grey, Forever mine a I love my jeans.
Čo mi na prvý pohľad padlo do oka je praktickejšie balenie  - oproti predchádzajúcej limitke Eclipse má totiž vrchnáčik, ktorý sa bude dobre držať. Juchú! :-)
Odtiene by mali ladiť s riflovým oblečením – takže tu nájdete dva v denimovej modrej, kontrastný ružový, klasickú čiernu a aj sivú, ktorou sa nedá nič pokaziť.
Konzistenciu majú priam dokonalú. Je trošku hustejšia, takže často kryje už v prvej vrstve. Prekvapením je tiež to, že mimoriadne rýchlo schne a vo výsledku má prekrásny vysoký lesk. 

Pokiaľ si môžem dovoliť kecať do remesla značke Essence, tak mám dve výtky: 
Chýba mi tu odtieň ťavej srsti – túto sezónu je in a spolu s klasickými modrými jeansami, béžovými čižmičkami a koženou kabelkou so strapcami v rovnakej farbe vytvára americký country look. A čo už je viac denimové ako pranositeľ riflí – cowboy?!
Ďalšou farbou, ktorú postrádam je žiarivá základná červená. S denimovou modrou nemá síce nič spoločné, ale kto občas nosí rifle a biele tielko/tričko k tomu, pochopí ako to myslím. 

8 komentárov:

  1. To u nás v drogérce značka essence není! :( Ach jo...:) A to přitom taky máme DM!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj veva je to sice trocha od veci ale chcela som sa ta opytat ci ty si sa vstko sama naucila alebo si chodila na nejake kurzy??? lebo strašne sa mi pači tvoja práca a ja by som sa tomu rada venovala chcla by som vyskusat aj take nechty ako ty robis lebo su nadherne a zlozite a to ma zaujima :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ballerina: U nas mame tri DM-ky a tiež len v dvoch je essence. Skus pobehať nejake ďalšie, možno sa pošťastí. Držím palec :-)

    Nikol: V prvom rade ďakujem za kompliment, som rada, že sa ti moje zdobenia páčia :-)
    Na nijaké kurzy som nechodila, ale keď ma to chytilo, prezrela som snáď celý internet a potom už len skúšala na svojich rukách. Určite si kukni youtube, nájdeš milión návodov na nail art od výmyslu sveta. Aj jednoduché, aj poriadne zložité dizajny. Hlavne si kúp sadu štetčekov na zdobenie, aby si nebola obmedzovaná iba štetcom priamo v laku a môžeš začať :-)
    A daj vedieť, ako sa ti darí. Rada sa nechám inšpirovať.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Merçi pour ton commentaire sur mon blog,je t'ajoute à mon blog.
    SysyNails
    Thank you for messages.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dakujm velmi pekneee za rady isto ich vyuzijem :) a este by som sa ta chcela opytat kde b som vedela zohnat taku sadu stetcekov lebo zatial som ju nikde nenasla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nikol: na nete napr. tu :
    http://d-nails.sk/oscommerce/index.php?cPath=57&osCsid=eleslse9042kmt9f95famoa155

    http://nechtovyshop.sk/zdobiace-stetce-pera-c-160.html

    Ja som si svoju prvú sadu kúpilaasi za 5€ v čínskom obchode a viac-menej mi slúži doteraz.

    Vanilka: Dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. este raz ti velmi pekneee akujem a dufam ze mi to pojde casom aspon tak dobre ako tebe :D

    OdpovedaťOdstrániť