streda 26. januára 2011

china glaze - For Audrey


Poprosím fanfáry, predstavujem Vám najelegantnejšiu tyrkysovú vo svete lakov!
China Glaze - For Audrey.
Krásna modrozelená krémovka, ktorá nápadne pripomína darčekové škatuľky z vychýreného klenotníctva. Farbu Tiffany Blue snáď ani opisovať nemusím ... lak na nechty For Audrey je poctou rovnako známej módnej ikone a filmu Raňajky u Tiffanyho. Herečka s očami plachej lane - Audrey Hapburn sa v spomínanom filme drahého šperku nedočkala. China Glaze však vytvorila odtieň, ktorý nahradí akýkoľvek briliant a  je unikátny už len tým, že je kolekciou samotnou.


Noblesná pastelová tyrkyska Vám zo všetkých desiatich vytvorí luxusný šperk a iný módny doplnok ani nebudete potrebovať. 
Hladká konzistencia, dve vrstvy a jednoduché lakovanie robí z tejto fľaštičky malý poklad.
A ja som šťastná, že ho mám doma :-) 

21 komentárov:

  1. Je krásný. Taky jsem ho měla, ale lakovala jsem ho tak málo, že si našel novou majitelku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotografie, skvěle doplněná barvička o kamínky a ten prsten. ÁCH! Dokonalost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. For Audrey is so amazing :D
    and I loooove that ring! woooow

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeden z nejhezčích laků vůbec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mooooc pekna farbicka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný26.1.11

    Krásný prsten!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné fotky! Já jsem z něj nadšená stejně jako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásny :) keďže si zo ZA ako ja, tak by som sa spýtala kde si ho kúpila? :) tiež by som ho veľmi rada pridala do svojej zbierky
    Ďakujem...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. takejto farby na nechtoch som sa skôr bála ako to bude vyzerať ale na tvojich to vyzerá krásne a s tými kamienkami ani nevravím :))

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. taku modru mam rada, ale mne nepride ako tyrkysova :-/ pre mna je skor modra :D tyrkysovu si predstavujem inak...ale prsten krasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ano... ano... ano... ANOOOOO!!
    je prekrasny.. a ty mas ako vzdy uzasne fotky a vyladene doplnky.. dokonalost sama, Veve! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wow :) prekrásny je... milujem Audrey a Tiffany´s, takže u mňa veľké plus :) len bohužiaľ ja na to nemám nechty :/

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och, jak jsi ho krásně nazdobila! Paráda, skvělá barva a krásné fotečky (ostatně jako vždy tady :) ) :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc pěkná barva a krásně nafocené nehtíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anonymný29.5.12

    kolko stoja tieto laky? a kde sa daju kúpiť?

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Anonymný16.10.12

    Ahojte, mna by tiez zaujimalo, kde sa daju tieto laky krasnych odtienov zohnat. Su velmi pekne. Odpovie mi niekto?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skús si kliknúť sem: http://veve-nails.blogspot.sk/p/shopping.html
    Vypísala som tam zopár slovenských a českých e-shopov so značkovými lakmi. Inak samozrejme odporúčam ebay, ceny sú neporovnateľne nižšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Anonymný22.11.12

    Ahoj, chcela by som sa opytat, kedze tieto laky su na nete dost drahe a da sa lacnejsie kupovat cez ebay a ja nemam tu moznost a skusenosti, ci by sa nedali nejake pekne kusky, napr. ten For Audrey a nejake ine od Teba odkupit. Ci nemas nejake moznosti na lacnejsie kupy lakov aj napr. OPI. Dakujem za odpoved. avonka45@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť