utorok 11. januára 2011

e.l.f. - Chocolate


Krémový, hustý tmavohnedý e.l.f. s príznačným názvom - Chocolate. Nebudem mu hľadať zložité prirovnania, myslím, že všetci vidíme fontánku s kvalitnou a voňavou roztopenou čokoládkou... hneď vedľa úhľadne nakrájané pestrofarebné ovocie... Máte chuť si namočiť jahodu? A potom olízať všetkých desať od tej sladkej dobroty? :-)))
Proste mňam! 


Lakovanie až také mňam nebolo, ale dalo sa to zvládnuť. Lak je krásne pigmentovaný a preto stačia dve vrstvy. Moja fľaštička však obsahuje strapatý štetček a teda sú po ňom vidieť stopy... ale nie je to problém, ktorý by kvalitný nadlak nevyriešil :-)

Škoda, že tento odtieň na nechtoch nemá toľko prívržencov ako ozajstná čokoláda...
Nájde sa aspoň jeden?

18 komentárov:

  1. Mňam, mne sa páči! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se líbí, ale asi by mi neslušel :( Ale tobě sluší moc!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten je mňamozní!!!!!! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný11.1.11

    Veronika, kde kupujes prosim kozmetiku ELF? Inak velmi pekna farba.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mně se takovéto barvičky líbí moc a Tobě moc sluší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňaam ten je na zjedenie :) skoda ze mne hnede laky nesedia

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aj moje "elfy" majú hrozné štetčeky... ble
    ale farby majú krásne...

    A čokoláda je, hmm, hnedá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. len tak mimochodom....fontanu na cokoladu maju akurat v akcii v lidli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. kde sa da kupit lak tejto znacky??

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Elfíkov kúpite tu: www.elfkozmetika.sk
    Ani som neverila, ze sa hneda bude toľko páčiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tá čokoládová je výborná! ve-ve, kedy budeš na FB, takto si musím pravidelne vyhľadávať tvoju stránku, na FB by som to mala jednoduchšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Priznam sa, ze som o FB este neuvazovala... Zly napad to nie je :-) Asi vám dam hlasovat v najblizsom case hlasovat a uvidime.
    Dakujem za navrh, Katka.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zaprvé - krásně tvarované nehty, zadruhé - kde se dá tahle značka koupit?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. cokoladovy nemam ale uz dlhsie ho chcem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. juuuj, tak toto je my cup of tea, ten musim mat..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásnej, krásnej....
    mám ráda takovýhle 'nehtařský' blogy, strašně se mi líběj všechny ty barvičky ale faktem je, že já používám maximálně bezbarvej.
    Ale tahle čokoládka....úplně mě to nabudilo k tomu,že si jí pořídim:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mne akurat vcera dosla prva objednavka od ELFu a s lakmi som velmi spokojna! maju podla mna velmi zaujimave odtiene na ktore v drogerke len tak nenarazis...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. aj ja mám veľmi rada elf, zajtra mi tiež príde pár nových vecí, už sa teším :)

    http://www.tinacosmeticblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť