štvrtok 20. januára 2011

essie - Antique rose


Veľmi dúfam, že sa Vám bude tento odtieň páčiť. Pretože Essie - Antique rose je môj miláčik. Pripomína mi babie leto a skorú jeseň, zber šípok a posledné teplé lúče... Celý je taký hrejivý a strašne pekný.
Tehlová farba so zlatým shimmerom, ktorý ju robí zaujímavejšou a originálnou.
Na plné krytie sú potrebné tri vrstvy, dobre sa lakuje, dlho vydrží a mimiriadne pohodlne sa nosí. No a ešte mi ladí s vlasmi :-)
Ak ho nemáte, určite sa po ňom poobzerajte, v treskúcej zime Vás zohreje lepšie ako rukavice!

9 komentárov:

  1. Anonymný20.1.11

    Je zajímavý, líbí se mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ježíš, ten je ale krásnej. Podzimní. K němu semišový boty a nějakej masivní bronzovej přívěšek. Om nom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zajímavá barvička :) jen stále nevím, jestli se mi líbí nebo ne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přesně jsem si vybavila podzim, když jsem ho viděla. Krásný je :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oh my, that color looks antique indeed :D I love it!

    x0x0
    beau-licious.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opravdu podzimní barvička, je zajímavý a dokonce si ho dokážu na svých nehtech představit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně se vybavil hon na lišku :-D Moc zajímavá barva, taková..asociativní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa celkom jednoznacne paci, aj ked sa musim priznat ze na sebe si ho velmi prestavit neviem.. :)
    ale tebe moc slusi! :)

    OdpovedaťOdstrániť