piatok 14. januára 2011

gosh - Holografic

Asi sa čudujete prečo som vybrala holografický lak v takomto pochmúrnom počasí... Áno, je pravda, že bežné laky tohto druhu sú mimo dosah slnečných lúčov smutné a nezaujímavé - no tento je výnimka. Nad kúpou gosh - Holografic som uvažovala veľmi dlho a nakoniec som nesmierne šťastná, že som investovala :-) 

 Je to najkrajší strieborný holografický lak na svete. Bez debaty. A v skutočnosti je ešte krajší ako na fotkách.
Má naozaj jemnučkú zrnitosť a tak vytvára dokonale sa prelínajúci dúhový efekt. Budete z neho nadšené! :-)
Najlepší na ňom je fakt, že ani pri umelom osvetlení nestratil nič so svojej krásy. Skoro mám pocit, že práve vo svetle žiaroviek je najvýraznejší.
Veď posúďte sami! 

Priame slnko
Denné svetlo v miestnosti
Umelé osvetlenie
Je však jedna vec, ktorú vám nemôžem zatajiť. Príšerné lakovanie. V prvej vrstve diery ako hrom, v druhej vrstve ešte horšie a až tá tretia to urovnala do nejakého pozerateľného stavu. No a navyše sa nekontrovateľne rozlieval kade-tade... Bol to pre mňa očistec.

Napriek tomu ten konečný výsledok priťahujúci pohľady stál za to. Radím ho medzi mojich obľúbencov a favoritov vo svete lakov :-)

21 komentárov:

  1. Wow, super lak, takový jsem ještě neviděla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I just bought it too. so nice. but applies awful if you use a normal base coat

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow super !!! <3 this !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krása! Fakt nádhera. Když jsem byla v Polsku, tak jsem si taky chtěla pořídit do sbírky tento láček, ale bohužel jej neměli, tak jsem šla. Musím si tam zajet znova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. škoda že má takú blbú konzistenciu..inak je to krásna farba, koľko cca stál? :)

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda ten je krásný, plánovala jsem, že si koupím, ale když čtu o tom lakováním, tak to vzdávám :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Asi sem přestanu chodit, protože v poslední době zelenám závistí nad každým lakem co sem dáš :-D Kašlu na blbý lakování, chci ho! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tohle vypadá vesmírně skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mám podobný v ružovom ale tento ho strčil do vrecka ľavou zadnou!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Anonymný15.1.11

    Ten je krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. An: Urcite sa po nom ešte poobzeraj, holografuje ako žiaden iný! :-)
    Veruška: Stál 6,5€ vo Fann parfumérii.
    Viennettka: Nie, to nesmieš!!!
    czech foreigner: Super prirovnanie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wau, tak toto je dost dobreee, chcem..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. wooow skvelyy ako nejaka folia :D uplne mi az oci vypadli bozskyyy

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krasny krasny krasny....hladam ho uz asi pol roka po vsetkych drogerkach v Ke a nikde ho nemaju(ani vo Fann), som vazne nestastna ako velmi ho chcem :(

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sissinka: Tak skus tu: http://eshop.fann.sk/znacky/master-detail/gosh-nail-polish-lak-na-nechty/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tak tento je perfektný <3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dakujem moja, len tam je ten problem, ze vo Fann eshope musi byt nakup nad 30€...co ja tam nenazbieram :(

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tento si asi kúpim..:)..úplne nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ach, uz viackrat som bola sondovat vo Fann parfumerkach a nikde ho nemali! :(((

    OdpovedaťOdstrániť