streda 23. marca 2011

opi - Didgeridoo Your Nails?

V poradí tretí nádherný jarný deň je treba osláviť ružovým blogom a samozrejme aj lakom na nechty! :-)
 Predstavujem Vám môjho najnovšieho miláčika Opi - Didgeridoo Your Nails?. Dostala som ho asi pred týždňom ako "darček len tak" a odvtedy sa z neho vytešujem.


Pochádza zo staršej Austrálskej kolekcie z roku 2007 a ja som sa doň totálne zamilovala.
Má romantický odtieň veľmi tmavej staroružovej. Alebo tiež sýtej rosé, no a navyše obsahuje aj jemnučký zlatavý shimmer. Na priamom ostrom svetle je skoro červenkastý, ale v bežnom osvetlení sa mení na takú príjemnú, tlmenú a až hanblivú ružovú. Ruky s ním vyzerajú vkusne, elegantne a myslím, že neexistuje nikto, komu by tento rozkošný odtieň nepristal.
Konzistenciu má trochu redšiu, tak naneste aspoň tri vrstvy a dávajte tiež pozor na stopy po štetčeku. Má tendenciu malinko prúžkovať. Nie je to ale nič strašné a lepší nadlak ho raz-dva pekne uhladí.


Ako ste si isto všimli, zmenila som tvar nechtov na okrúhlejšie mandličky. Mám rada tzv. "kocky", ale tie sú vážne náročné na údržbu a zvyknú sa častejšie lámať. A keďže nechcem pri jarnom upratovaní prísť o dlhé drápky, musela som zapilovať hrany.
Aký tvar nechtíkov preferujete Vy? A ako sa Vám páčia tieto moje vynovené?

12 komentárov:

  1. ty máš veľmi pekné nechty, ale to som ti už písala :)
    ja osobne teraz prferujem "kocky" ale mala som aj okrúhle... tieto sú podľa mňa ale krajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekný look blogu...romanticky jarný :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Farba laku je pekna, nikdy som nebola fanusik lakov "cyklamenovych" odtienov, niezeby neboli pekne, no akosi som si taku farbu na mojich nechtoch nevedela predstavit...no teraz ked sa pozeram na tie fotky, tak si hovorim, ze preco nie :) mozno v buducnosti taku farbu skusim.
    Tvar nechtov sa mi paci aj hranaty aj okruhly, no trochu radsej mam hranaty.
    A ruzove prevedenie blogu je velmi pekne!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tenhle lak jsem měla, strašně se mi líbil, ale nenosila jsem ho tak často, takže šel o dům dál. Ale stýská se mi po něm, je krásnej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty to umíš vždycky tak dokonale nafotit! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná barva...snad bude brzo taky moje..:D A moc pěkné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta farba je nadherna..ja mam okruhle, v zivote som nemala kocky, neviem ako by to na mne vyzeralo..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. farba laku krasna :) a fotky ani nehovorim :)) a k tvaru nechtu no podla mna si mala lepsie kocky :D a ja osobne tiez preferujem viac kocky, mandlovy sa mi moc nepaci, ale chystam sa na svojich spravit spicaky :D som zvedava ako to dopadne :D teda najprv si ich musim troska zregenerovat lebo mam nalomene niektore tak az potom ved uvidis :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný25.3.11

    Líbí se mi ty korále pohromadě s lakem, vyvolává to ve mně hezké pocity :) Ale to je samozřejmě hlavně díky skvělým fotkám. A tvar nehtů mám ráda vlastně všechen, ten tvůj nový se mi líbí hodně.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. môžem sa opýtať aký prípravok používaš na odstraňovanie kožičky?? Vyskúšala som iba tyčinku od s-he ale bolo to zlé a skončila som s nepeknými zádermi.... ďakujem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. farba laku dokonalá ako vždy, ale dnes mi nedalo nepochváliť fotky ktoré sú úžastné a zladenie gorálok s odtieňom laku tiež nie je nepovšimnuté :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anonymný19.2.12

    Tiež som si nedávno kúpila tento lak, ale pre množstvo, ktoré vlastním som ho na nechtoch ešte nemala, no čoskoro to napravím :) Čo sa týka tvaru nechtov, nemám rada okrúhle, milujem hranatý tvar nechtov a sama som mu verná vlastne od samého začiatku :)

    OdpovedaťOdstrániť