nedeľa 1. mája 2011

gabriella salvete - No.146


Krásna a romantická fotoreklama ma prednedávnom privítala v drogérii pri stojane Gabriella Salvete. Táto značka má totižto novú jarno-letnú kolekciu dekoratívnej kozmetiky a teda aj lakov na nechty. Celá kolekcia sa volá La Mia a obsahuje jedenásť lakov v úžasnýh farbách. No povedzte, mohla som tak lákavej ponuke odolať? Jasné, nemohla :-)  


Po odtieni č.146 som síahla úplne intuitívne a vlastne ani nemôžem za to, že skončil v mojom nákupnom košíku. Mala som totiž na sebe tričko lilavej pastelovej farby a tento lak sa mi k nemu náramne hodil. Vlastne kombinácia zelenkavej a fialovej farby mi pripomenula rozkvitnutý orgován, ktorý mám strašne rada... Inak by som si naozaj ďalšiu zelenú do zbierky nekúpila. Prisahám! :-)

Aj keď treba uznať, že podobný exemplár ešte nemám. Na prvý pohľad je to jemnučká limetkovo zelená, jarná, svieža a tak trochu kyslá farbička. Obsahuje však takú zvláštnu svietivú perleť, ktorá v niektorých momentoch pôsobí veľmi výrazne, ba priam až neónovo. A to je pri pastelových tónoch dosť neobvyklé.
Lakuje sa tak priemerne a vodovejšia konzistencia Vás prinúti dať tri vrstvy. Prúžkuje, ale priznám sa, čakala som stôp po štetci niekoľko krát viac, ako ich nakoniec na nechtoch bolo.


Celkovo je podľa mňa 146-tka vydarený lak a myslím, že je taká aj celá kolekcia. Zatiaľ mám z nej len dva kusy, ale ešte sa minimálne pre dva vrátim :-)

6 komentárov:

  1. Ja mam ten zlty a svetlomodry, vcera som si zakupila.. :)))
    aj fialkovy ma lakal, ale ked.. fialovych mam uz tolkoooo.. :)


    aaaaaaaa teraz ma stve ze tento som tam nechala...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veve pocuj, mne tento lak veeelmi pripomenul ten lak co som ja mala prednedavnom od avonu- limeade (len mne sa trocha dost zle odfotil ten odtien)...neviem poznas ho?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Achjo že já půjdu zase nakupovat :D Ale jinak moc pěkná barva...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný2.5.11

    Už jsem na tu kolekci zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takyto podobny mam prave na nechtoch..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Babs: nič si z toho nerob, ja sa tiež budem vracať pre ďalšie :-)
    Marta: kukla som ten avonový a vyzerá ako jeho dvojča :-)
    Monika, Sonidlo: Šup, šup do drogérie, isto sa Vám budú palčiť!
    La duquesa: Super jarná farba, že?

    OdpovedaťOdstrániť