nedeľa 24. júla 2011

art de lautrec - No.65


Keďže laky značky Art de Lautrec nemám v mojom okolí na dosah, môj drahý priateľ mi tento odtieň No.65 priniesol zo služobnej cesty v Bratislave. Milujem keď mi nosí laky ako suveníry a ešte viac sa mi páči ako opisuje ich kúpu :-)
Túto fialovú krásu vraj získal v menšom obchodíku v nejakom nákupnom centre a tvrdil, že by som sa určite vyšantila - plné police malých farebných fľaštičiek od výmyslu sveta... A môj chlap medzi nimi :-) Úplne si ho viem predstaviť ako pozeral z jednej strany na druhú a hľadal, čím by mi urobil najväčšiu radosť. No a padol mu do oka fialový duochrome (!!!) Vybral výborne, aj sama by som po ňom isto siahla. Ale viete... keď chlap kupuje lak a po jednom z nich sa načiahne s tým, že vie :-O, že je to duochrome... Tak to už je aká láska :-)))
A vtipné na tom celom bolo ešte aj to, že si to chcel overiť u predavačky a tá sa pri tomto cudzom slove zatvárila veľmi nechápavo. Hehe.


A teraz k veci, teda k samotným vlastnostiam laku. Farbu vidíte, podarilo sa mi ju celkom reálne zachytiť. Čo si však ešte na fotkách môžete všimnúť je práve ten duochrome efekt. Oveľa viac sa farby prelýnajú vo fľaštičke ako na nechtoch. Je to škoda, pretože tie krásne odlesky do zlata a smaragdova a do modra by som rada na drápkoch videla...
Ak sa však prenesieme cez očakávania špeciálnych efektov, určite dospejeme k tomu, že je to aj tak pekný lak :-)Tmavšia lesklá fialová - predpokladám, že bude tak všeobecne v kolektíve obľúbená a podľa mňa by pristala takmer každému.
Nanášanie aj schnutie je bezproblémové, len trochu pruhuje. Ale fakt máličko :-)

13 komentárov:

  1. I chlapi umí nakupovat, jak vidíš:P:) Vypadá krásně:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkná fialová! Dříve jsem milovala modrou barvu, ale nyní mám čím dál raději fialovou včetně laků ;-)

    http://tothemoonandback-eli.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já to říkám pořád, že ten tvůj chlap je poklad :-) Vybral dobře, líbí se mi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekny, no pre mna je ta fialova trochu moc "kriklava" :)
    dufam, ze nabuduce uz bude ten london weather od catrice :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Luczynka: Asi mám nejaký vydarenejší exemplár chlapa :-)
    Eli: Ja fialovú úplne zbožňujem, ale zamilovávam sa aj do modrej.
    Viennettka: Pochválim ho, bude rád, že sa aj tebe ten lak páči :-)
    Alexandra Jane: London Weather som už mala aj nafotený, ale všetko som vymazala. Vôbec sa mi fotky nevydarili - neostré, tmavšie ako som chcela... Proste hroza! Musím to nafotiť znova, ale už si dám viac záležat´ ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeej krasa, samozrejme ze sa mi paci :))) aj tie odleskyy a chlap dobryy ked uz ovlada tie nazvy xixix :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty vogo, ten tvůj chlap tě musí milovat :) Ten můj jako toleruje moji zálibu v lacích a všemožné kosmetice a dokonce snese i moje nadšené vyprávění o koupi něčeho takového, ale sám by mi asi nic takového nekoupil, sám od sebe :D Máš se!
    Barvička je to výborná a efekt třeba poznáš na sluníčku, až zase vysvitne? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. art de lautrec su skvele laky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teda, to je alespoň partner :) Lak je nádherný, ostatně jsem stejně "postižena" jako ty - cokoliv fialového má hned bod k dobru :)

    http://barika-myextraordinarylife.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veve, konecne som narazila na osobnu skusenost s touto znackou :-) Ja jeden stanok v istom nakupnom centre (mozno je to prave to, v ktorom nakupoval tvoj priatel) casto obchadzam, obkukam stale tie pekne farby, ale bala som sa, co to je za kvalitu. Asi uz nebudem vahat a v najblizsej dobe sa zastavim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Anonymný15.10.11

    www.lautrec.sk/shop
    www.nechtovedoplnky.sk

    tieto dve stránky som dostala od predávajúcej s tým že na lautrec.sk sa ešte pracuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anonymný23.2.13

    V Pezinku v obchodnom centre OC Plus je predajna, tam predavaju prislusenstvo na profesionalne nechty, ale aj klasicke laky na nechty, teda aj tieto - znacky LAUTREC :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný23.2.13

      A zabudla som, obchodik sa vola LAF Nails.

      Odstrániť