štvrtok 29. septembra 2011

sally hansen - Violet Sparks


Je veľká škoda, že laky od značky Sally Hansen sa dajú v našich končinách kúpiť len v obmedzenom množstve. Teda, kúpiť si ich môžete koľkokoľvek, ale vybrať sa dá asi len z dvadsiatich odtieňov. Navyše nie sú moc zaujímavé a už vôbec nie originálne - farby prechádzajú od bežných polopriesvitných perletiek cez ružovú do klasickej červenej a úplným úletom v ponuke je pár fialových lakov. Nič čo by Vás prekvapilo.

V podstate je taký aj môj dnešný exemplár Sally Hansen - Violet Sparks. Podobný odtieň mám od Essence z holografickej kolekcie a svojho času ho vyrábala aj značka S-he. Základom je chladná sheer ružová, ktorá má veľmi výrazné modré odlesky a naozaj malilinkaté strieborné trblietka. Tých bohužiaľ nie je veľa a ani moc nežiaria. Všimne si ich iba trénované oko :-) 
Na fotkách mám štyri vrstvy a celkom dosť je vidieť voľný okraj nechtu, no päť vrstiev lakovať teda určite nebudem. Takže to tu náte takto... Čo však musím na laku pochváliť je štetček. Prekvapilo ma, že je vyrobený z naozaj mäkučkých a veľmi ohybných štetiniek a navyše je plochý. To mám rada. Pracuje sa s ním veľmi dobre a určite ani pri krémových odtieňoch nebude pruhovať a robiť lysinky.
Vlastne okrem super štetčeka nie je dôvod Vám priamo tento lak odporučiť. Ale ak potrebujete nositeľné, klasické a ľahkopoužívateľné laky - vyskúšajte.

4 komentáre:

  1. nielen laky, ale vsetko od SH je u nas v biednom mnozstve. laky som chcela vyskusat uz davnejsie, ale znacne ma odradza ta cena. a inak tato farba sa mi paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tohle není šálek mého čaje. Hodně vrstev, poloprůhledné, růžovo-fialková barva, v tom se moc neztotožňuji.
    Každopádně máš pravdu, SallyH je vážně bída - co se výběru u nás týče... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. některé laky má SH pěkné, mám ale od ní bílý a ten je naprosto tragický.. za 100,- bych čekala něco lepšího

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasny je, len skoda ze az tolko vrstiev musi byt.

    OdpovedaťOdstrániť