nedeľa 11. marca 2012

Nail Polish TAG - ukáž svoju zbierku

Dáme si trošku oddych od 31-dňovej výzvy, na ktorú som sa dala a ukážem Vám svoju zbierku lakov.
Možno ste si už všimli, že momentálne prebieha na lakových blogoch "mexická vlna" príspevkov na túto tému. Ide o tzv. tag a mňa na svojom blogu označila Babs (TU), ktorej takúto prosbu nemôžem odmietnuť :-)
Tak ideme na to:

1. Koľko lakov vlastníš?
Úprimne sa priznám, že neviem presné číslo. Avšak kvalifikovaným odhadom je to momentálne okolo 300 kúskov. Som práve v období, kedy svoju zbierku trochu čistím od nepotrebných lakov a robím si miesto na kopec nových, ktoré sú na ceste ku mne :-)


2. Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Aktuálne som zamilovaná do novej jarnej kolekcie od OPI, takže určite "opíci" :-) A mám veľmi rada aj Essie a Color Club kvôli ich super štetčekom. Z drogérkových je to Essence, pretože úplne žeriem ich limitované edície.


3. Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno napíš ten najlepší a kedy to bolo...
Laky na nechty dostávam ako darček pomerne často a takmer vždy od priateľa. Ten najlepší som dostala už dávnejšie, keď sa vrátil zo služobnej cesty a bol to Chanel.
Jeden z posledných lakových darčekov sú dva laky od Essie a dostala som ich na MDŽ.

4. Aký lak máš na nechtoch teraz?
Práve teraz žiadny, ale o maličkú chvíľku sa to zmení :-)


5. Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Keby som mala takúto príležitosť iba raz, snažila by som sa obsiahnuť všetky výsledné efekty - takže by tam bola nejaká krémovka, glitríčky, shimmer, určite duochrome a možno aj nejaký šupinkový nadlak. Z farieb by som sa asi zamerala na pastelové a špeciálne na tyrkysovú. Určite by ste u mňa ale nenašli žltú.


6. Ktorý lak je tvoj obľúbený?
Ja mám laky obľúbené asi všetky :-) No ak chcete počuť niečo konkrétne, vyberám si Color Club - Wild At Heart, recenzia naň je TU a tiež Opi - The Show Must Go On, recenzia TU.


Mojou povinnosťou by ešte malo byť označiť ďalšie tri blogy, ktoré preberú štafetu a ukážu svoje lakové poklady. Priznám sa, že som stratila prehľad na ktorých blogoch už podobný článok bol a tak Vám tento návrh hádžem do pléna. Prihláste sa ktokoľvek a pokračujte, budem zvedavá :-)

Celú moju zbierku si môžete pozrieť vo videu, ktoré som pre Vás natočila. Ospravedlňte moje brepty, prosím, nie som zvyknutá hovoriť takto verejne :-) Navyše sa mi blbne Movie Maker a vôbec nechcel dnes spolupracovať, tak tu máte nezostrihanú a neotitulkovanú verziu.


28 komentárov:

  1. jeeeej, KONECNE ta aj pocujem!!! :) videjko ma velmi potesilo a dakujem ze si vyzvu naplnila tak rychlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi mile video a pekna zbierka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zlate video a mily hlasok a o zavideniahodnej zbierke ani nehovorim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeej, mas velmi mily a prijemny hlas, aj ked si rozpravala trosku "spevavo"

    inak seche vite sa číta "seš vít", gabriela salvete "gabriela salveT", catrice neviem, ale pocula som to ludi na youtube citat "katrís", art de lautrec - "ár d lotrek" a O.P.I - "ou pí áj"

    vyrazy opiky a zdobicky ma pobavili - pouzivas zdrobeniy casto, alebo je to nahoda?

    inak tych lakov mas fakt riadnu zbierku, kolko na ne priemerne minies mesacne? a kolko na inu kozmetiku? a aj niekedy nejaky minies, ci ti skor zasychaju?

    inak som si vsimla, ze medzi tymi lakmi co ti nevyhovuju mas essence holographics, co je moj oblubeny lak, aj ked holograficky vobec nie je.

    a paci sa mi, ze sa ti v tych zasuvkach svieti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že zdrobneliny v bežnom živote moc nepoužívam, aspoň si to neuvedomujem... Pri lakoch je to však celkom iné a výraz Opík je ešte z tých lepších :-)))
      Na laky môžem minúť mesačne tak cca 30-50€, ale je to naozaj len priemer, lebo niekedy si kúpim len pár lakov z drogérky a niekedy objednám z netu za oveľa viac... Do kozmetiky moc neinvestujem, líčim sa stále viac-menej rovnako a nenáročne a ošetrujúca kozmetika neubúda tak rýchlo :-)
      Laky mi nevysychajú, tie kvalitnejšie to nemajú v povahe ;-)

      Odstrániť
  5. inak som prekvapena, ze mas rada essence laky - lebo ja zatial kazdy co som mala schol neskutocne dlho. a ked su dve vrstvy po hodine stale makke tak ten lak u mna skoncil...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná sbírka a máš moc příjemný hlas, doufám, že ho od teď budeme poslouchat častěji;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Snáď ešte vymyslím príležitosť na najaké hovorené video ;-)

      Odstrániť
  7. Anonymný12.3.12

    Taky chválím video, byla to příjemná exkurze do lakové sbírky :)
    A ráda bych se zeptala na to "tekuté sklo" - už jsem na něj párkrát narazila, dost možná i na tomto blogu, ale nevím pořádně, o co jde. Díky ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tekuté sklo je taký zvláštne hustý nadlak, čo predĺži trvácnosť farebného laku, kukni sa sem:
      http://veve-nails.blogspot.com/2012/02/seche-vite-vs-wet-glaze.html
      v článku som ho porovnávala so Seche Vite.

      Odstrániť
  8. Super video, moc ráda jsem tě konečně slyšela, máš moc příjemný hlas :-) A sbírku máš pěkně uspořádanou, podobně jako já, akorát mně se ty nevyzkoušené do jednoho šuplíku opravdu nevejdou :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Peťka! Ono je to s tým šuflíčkom nevyskúšaných lakov tak trochu záhadné - laky do neho rýchlejšie pribúdajú ako odbúdajú :-D

      Odstrániť
  9. Anonymný12.3.12

    je, to bylo ale mile prohrabani v suplickach :-) dost me bavilo :-)
    jinak dekuju za tvuj blog - jsi muj dukaz, ze nejsem totalni cvok a uchyl, kdyz mam laku na nehty plnou krabici od bot..jsem totiz v mem okoli asi jedina ;-)
    diky a drzim palce v tour de 31dnu :-) M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa Ti moja laková exkurzia páčila :-) A určite nie si cvok ani úchyl, každý by predsa mal mať nejakú záľubu! Inak aj ja som tak začínala - krabicu od topánok s lakmi som mávala schovanú pod posteľou :-)

      Odstrániť
  10. Klobuk dolu! Musis byt naozaj super baba aj podla hlasu aj podla toho ako sa k svojej zalube spravas. vidiet, ze naozaj ta to bavi a samozrejme to aj vidiet. A chvalim priatela za to ako ti nadherne upravil skrinku svetielkami. Krasne! Strasne sa vzdy tesim co nove nas naucis a ukazes nam. Drzim vam palce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ďakujem za krásny komentár, úplne ma zohrial pri srdiečku ;-) a aj priateľ ďakuje a teší sa, že sa ti svetielka páčia.

      Odstrániť
  11. Moc pěkné video. Krásná sbírka a samozřejmě i hlas ;)..prostě se mi to moc líbilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super video, máš nádherný hlas a strašne veľa lakov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. a ja, že kde stále tak pekne fotíš laky :D v šuflíčku, to je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tyvole, dvě skříně na laky, to je rozmazlenost! :D To chci časem taky :D A ještě takové krásně osvětlené, jů :) Video mě moc bavilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To je ale velká sbírka. Máš to moc hezky uspořádané a úplně mě nadchly ty osvětlené šuplíčky, to je super nápad, taky bych to potřebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ooo, aka skvela skrinka! tie svetielka! :D musim zistit ci ju v ikei este maju, hned by som ju brala na svoje kozmeticke poklady! a zbierka je naozaj skvela, ako to berie pripadny priatel alebo rodina? moj by take pocty asi neprezil, ja mam lakov asi 40 a uz ma pripomienky. :D
    video je skvele, ja by som sa neodvazila asi. :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skrinku určite ešte mať budú, myslím, že tieto sú v Ikei bežný sortiment, len na tie svetielka si zožeň nejakého šikovného majstra :-) Môj priateľ berie moju posadnutosť úplne v pohode, veľmi ma podporuje a aj zásobuje lakmi :-) A ostatná rodina asi doteraz netušila presné čísla... :-D

      Odstrániť
  17. WAAAAU tak taky super hlas som uz dlho nepocula! Mas hrozne prijemny hlas a aj vystupovanie a vyjadrovanie. Mala by si robit niekde v radiu :) Dufam ze sa mozme tesit na dalsie videa (aj s tvojim hlasom :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ďakujem Janka za podporu, vôbec som netušila, že sa Tebe a ostatným ďalším komentujúcim bude môj hlas tak páčiť... Som z toho moc prekvapená a ani sa mi tomu nechce veriť. Skôr som sa bála, že budem nejaká piskľavá :-)))

      Odstrániť
  18. jee hehe aka si bola zlata, zo zaciatka taka zlaknuta :D ale v pohodee ja viem, je to tazke natacat videa :) si silna zena, ze si sa takto na to dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti, boli to nervy :-) Ale keby som mala tie šuflíčky popisovať do článku asi by som ošedivela, tak som to riskla. Možno sa na niečo podobné ešte niekedy odvážim :-)

      Odstrániť