nedeľa 3. februára 2013

mavala - Fresh Melon

Áno, ste tu správne :-)
Vítam vás na mojom blogu s novým dizajnom a moc dúfam, že sa vám tu bude páčiť! Bodkám som ostala verná, ale z kombinácie sivo-tyrkysová som plynule prešla do fialovo-broskyňovej, po ktorej som už dávnejšie túžila... Ale keďže som v týchto technických záležitostiach samouk, trvalo mi to o niečo dlhšie.

lak na nechty: Mavala - Fresh Melonlak na nechty: Mavala - Fresh Melon

Ako uvítací príspevok som si pripravila puntíkovaný nail art s podkladovým lakom od švajčiarskej značky Mavala - Fresh Melon. Tieto laky mám zatial iba dva, aj keď značku z Fann parfumérií poznám. Priznám sa, odrádzal ma hlavne pomer objem/cena, keďže za 5ml zaplatíte 6€... a to sa mi zdalo dosť.
Konkrétne tento láčik som si pôvodne kúpila ako lak na svadbu, ale nakoniec sa mi zdal priveľmi oražový a tak ho nahradil iný (TU). Nevyužitý však neostal, pretože je naozaj pekný, broskyňový s jemnučkým strieborným shimmerom.

Smola je však to, že lakovanie nie je úplne bezproblémové, hoci pri prvej vrstve si ešte nič nevšimnete... ale s druhou vrstvou prichádzajú ťažkosti v podobe lysiniek. Nanáša sa naozaj dosť nerovnomerne a ani v tretej vrstve to ešte nebola dokonalosť na akú som zvyknutá. Dokonca aj schnutie bolo pomalšie.

Takže celkovo nie som z tohto exemplára zvlášť nadšená, páči sa mi vlastne len ten odtieň. Ako som už spomínala, mám ešte jeden Mavala lak, už som ho aj skúšala a recenzia naň bude pozitívnejšia :-)
Aké máte skúsenosti s touto značkou vy?

50 komentárov:

  1. Nechtíky aj vzhľad blogu sú super :) Broskyňová a fialová, perfektná kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tú kombináciu úplne milujem a som rada, že som sa konečne dokopala dať si ju aj na blog ;-)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný nový design. Si šikovná, kreatívna. Posty ma bavia, inšpirujú a fotky sú krásne.

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Monika. Moc si cením, že sa ti u mňa páči a tvoj komentár je pre mňa veľkou pochvalou! :-)

      Odstrániť
  3. Super nový vzhled blogu a krásné nehty :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny nový dizajn :)
    Ja som si jeden Mavala lak kúpila úplne náhodou, keď som si deň pred promóciami uvedomila, že nemám na intráku vhodný lak k šatám. Mala som červený odtieň London.
    Farba, krytie aj lakovanie bolo úplne perfektné, ale tá výdrž nič moc. S topcoatom to boli slabé dva dni :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho mám na nechtoch ešte len prvý deň, tak som sama zvedavá koľko so mnou vydrží ;-)

      Odstrániť
  5. Super dizajn a ten lak je naozaj veľmi pekný :) Kamoška o nich písala u nás na blogu, keď chceš môžeš sa pozrieť :)

    cipasblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kukla som na článok - máte ich veeeľa :-) Hlavne ten druhý v poradí ma dosť zaujal, asi mi pribudne do zbierky ;-)

      Odstrániť
  6. pekne moc :) aj ja planujem zmenu vzhladu a uz dost dlho, len som sa nato este psychicky a hlavne casovo este nepripravila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, mňa to tiež stálo veľa príprav a odhodlania... ale teraz som rada, že som to zvládla a kým sa mi to tu neokuká, zasa nejaký rôčik prejde :-)

      Odstrániť
  7. Máš to tu moc pěkné a nehty jsou roztomilé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nový vzhled blogu se mi moc líbí :) A nehty taky, takové veselé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. bodky môžem a bodkovaný dizajn sa mi veľmi páči. a v tejto kombinácii je parádny! no a nechtíky? snáď bez pochyby, tie sú peknučké :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte, že všetko najlepšie k meninám :-)

      Odstrániť
    2. Mne sa tiež bodky páčia, je to také trochu retro :-)
      Moc ďakujem aj za prianie k meninám, si moc milá, že si si spomenula! ;-)

      Odstrániť
  10. Nový design je vážně povedený, moc se mi líbí kombinace barev - jak na stránce, tak na nehtech! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super pretty combination, I need to look for that mavala because it's gorgeous :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! :-) The colour is really beautiful, but application is a little difficult.

      Odstrániť
  12. na toto som sa chystala strasne dlho a este som sa k tomu nedostala, ale krasne ti to ladi s novym dizajnom, si sikovna!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak změna blogu je dokonalá, to se ti teda moc povedlo.:)A na nehtíky se nemůžu vynadívat, jak jsou krásné.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta zmena je super :)) krasna kombinacia
    mozem sa spytat v com si to upravovala (design)?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :-)
      Hlavičku, postranné nápisy a obrázky som si vyrobila vo Photoshope. Ostatné je len upravená šablóna z Návrhára na bloggeri. Nič komplikované ;-)

      Odstrániť
  15. hm...not bad :D vzhľad sa mi páči :)aj ti nechty sú zladené :D všetko najlepšie k meninám prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Anonymný4.2.13

    To vypadá jak nějaká vyrážka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne to skôr pripomína bublinky... ale každý máme vlastné asociácie... ;-)

      Odstrániť
    2. Anonymný4.2.13

      Kde jste viděla fialové bublinky?

      Odstrániť
    3. :D:D:D:D som sa pobavila

      Odstrániť
  17. Anonymný4.2.13

    Zmena blogu = palec hore :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. wwaaa blog je nádherný nechty sú úžasné len mi je ľúto že taká krásna farba sa tak zle lakuje :/
    A všetko najnajnajnaj...k meninkám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nečekala bych, že broskvová a fialová vypadají spolu TAK dobře, palec nahoru za design i nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? Aj mne sa tá kombinácia moc páči :-)

      Odstrániť
  20. Krasny dizajn. A tie nechty! Bodkovane sa mi velmi pacia. Uz by som si konecne mala zohnat nieco na bodkovanie lebo tie velke bodky len tak hocicim neurobim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj podľa mňa sú bodkované megasuper :-) Inak veľké bodky sa dajú urobiť zápalkou alebo špendlíkovou hlavičkou... ale bodkovačom je to rozhodne pohodlnejšie ;-)

      Odstrániť
  21. Krásný nový design, chválím změnu :) A s Mavala laky žádnou zkušenost nemám, i když jsem v létě uvažovala, že si právě tento pořídím, ale nakonec z toho sešlo :) V kombinaci s těma tečkama se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akože farbou je tento veľmi pekný, len sa horšie lakuje. Ale ďalší modrý odtieň, čo mám je super po všetkých stránkach... každá značka má lepšie a horšie kúsky.

      Odstrániť
  22. Tak tohle se mi opravdu líbí :)) Nemůžu si pomoct, vždycky jsem milovala takové ty "jednodušší" dizajny, které prostě ... zaujmou :) Krása.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja moc rada robím bodkované zdobenia, lebo sú rýchlo hotové a vyzerajú milo a vtipne:-)

      Odstrániť
  23. Nádhera!! Barevná kombinace mě dostala. Musím zase někdy puntíky nahodit..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Nahoď :-), rada sa prídem na ne ku tebe pozrieť.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. odkedy mám bodkovač, tak bodkujem ako divá, a táto farebná kombinácia sa mi veľmi páči....určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť