utorok 19. februára 2013

opi - Dutch ´Ya Just Love OPI?

fialový lak na nechty: opi - Dutch ´Ya Just Love OPI?fialový lak na nechty: opi - Dutch ´Ya Just Love OPI?

Odhodlala som sa konečne postupne popridávať laky z jednej nádhernej jarnej kolekcie od Opi, konkrétne z "holandskej" z minulého roku. A keďže sa ďalšia jar a s ňou aj ďalšia kolekcia blíži, musím pohnúť kostrou :-)

Ako prvého zástupcu som si vybrala úžasný lak Opi - Dutch 'Ya Just Love OPI?. Je to naozaj sýta, pigmentovaná, skôr teplejšia fialová, ktorá by sa podľa mňa mala páčiť každému :-) Navyše má v sebe jemnučký, ale nie nevýrazný medený shimmer, ten jej dáva ďalší rozmer a určitú mäkkosť. 
Pri lakovaní som nenarazila na nič negatívne, konzistencia je hladká, príjemná a bezchybne kryje v dvoch vrstvách. Vydržal mi na nechtoch štyri dni a mal len oťukané končeky.

Komplikovaným zdobením sa mi nechcelo babrať a tak som sa rozhodla začať s mojim ToDo list-om a vybrala som si hneď prvú "kaviár manikúru". (Mimochodom značka Pupa Milano používa pre tento typ nail artu oveľa krajšie pomenovanie - "bubbles"). Musím uznať, že vyzerá veľmi efektne a vôbec nie je ťažké to vytvoriť. Potrebujete iba maličké perličky, do ktorých ponoríte necht s čerstvo nalakovaným lakom a jemnučko prstom popritláčate, aby sa bublinky prichytili.
Samozrejme, niečo takéto nie je veľmi trvácne a postupne guľôčky kde-tu vypadnú, ale aj tak neodporúčam prelakovať nadlakom, nie je to moc pekné.

fialový lak na nechty: opi - Dutch ´Ya Just Love OPI?

20 komentárov:

  1. tie guličky ♥♥♥



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja tomu kaviáru raz nemôžem prísť na chuť -_- :-D všetko čo nejak odstáva z nechtu mi príde moc :-DDDD na oživenie toppery forever :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja zase také somarinky môžem, no často sa mi s tým nechce babrať :-) Ale s tými efektovými nadlakmi máš pravdu, tie používam tiež rada.

      Odstrániť
  3. Tak krásny fialovy lak som už dlho nevidela a dúfam že podobný fialový kúsok nájdem aj v tejto jarnej Opi kolekcii :) už dlhšie totiž to fialový láčik zháňam.
    A kde si prosim kúpila tie farebne "bubbles"? Ja som už narazila na kadeake ale tieto nie a nie nájsť :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fialový bude, ale tmavší a bez shimmeru ;-)
      Farebné perličky som kúpila v e-shope nechtovyshop.sk

      Odstrániť
  4. Bubbles mám len fialové, ale aj tieto farebné majú niečo do seba :) A rovnako aj ten Opík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa tieto "bublinkové kaviáry! veeeľmi páčia !! :) a tieto farebné sú krásne do tohto smutného studeného počasia :)

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow tak kaviár manikúra je úplne perfektná!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow such a beautiful color! Lovely mani!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám ho taky a je to asi ta nejhezčí fialová, co mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ake krasne vesele tie gulôčky :)) a aj lak sa mi moc paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné nehty, také jsem si pořídila kaviárové kuličky a jsem z tohoto zdobení naprosto unešená.
    Ráda bych Tě pozvala k sobě na blog
    Inhotblog.blogspot.cz
    KKISS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No, wow.) Nehtové trendy nesleduju, dokonce nevlastním ani jeden lak na nehty, ale ta korálková úprava mě naprost dostala. Realy really nice!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anonymný7.3.13

    ten lak od essense som si kupila presne podla teba Veronika,lebo sa mi velmi pacil,ale bola som dost sklamana.Na nechtoch vyzera uuuuplne inak,po takej peknej modrej ani stopy,na nechtoch vyzera tmavo sivy a trblietky absolutne nie su vidiet,skoda :(((( kaja

    OdpovedaťOdstrániť