piatok 1. februára 2013

pupa milano - No.009 Emerald Green & essence - Hello Holo


Musím pomaly ale isto recenzovať laky od značky Pupa Milano, nazbieralo sa mi ich nejako moc... A bola by škoda nedať ich čím skôr na blog, najmä keď som vám to sľúbila vo videu (TU).
Odtieň č.009 Emerald Green je zvláštne zelená krémovka, ktorá by mala byť dostupná v stálej ponuke lakov.

Nad opisom farby som premýšľala dosť dlho a podľa mňa ide o mix tmavšej mentolovej zelenej s väčším podielom sivej - tým je celkom tlmená, ale nie nenápadná. Dokonca si ju všimol aj manžel, nepáčila sa mu a zhodnotil ju ako farbu plesne :-) Myslím, že je to síce trochu nechutné, ale zato trefné. Vymysleli sme teda nový názov odtieňa, penicilínová zelená :-D

Lakovanie bolo...(ak si odmyslíme hrozný vrchnáčik)...štandartne dobré ako u všetkých Pupa lakov. Kryje v dvoch vrstvách, nie je zbytočne hustý a aj schnutie sa dá prežiť.

Jediná chyba je vlastne asi iba v tom priveľmi originálnom odtieni, mám pocit, že mi robí také choré, zombie ruky... Tak som ho radšej ešte "mázla" trbličom, ktorý nikdy nesklame Essence - Hello Holo a hneď bol svet krajší :-)


19 komentárov:

  1. obidvoje úplne dokonalé! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidíš, tentoraz opäť farba pre teba ;-)

      Odstrániť
  2. Túto farbu milujem a s tým nadlakom je to dokonalé! Tiež ho mám, tak musím vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že sa ti páči! Úprimne povedané, myslela som si, že tento odtieň nebude mať veľa priaznivcov... ;-)

      Odstrániť
  3. Anonymný1.2.13

    Ten nadlak tomu dodal šmrnc..ale určite sa netešíš na jeho odlakovanie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmmm, s trblietkami je to už tak... :-) Mám na ne nachystaný odlakovač s acetónom, tak to snáď zvládnem ;-)

      Odstrániť
  4. Mne sa tá farba páči aj bez trblietok a je teraz velmi IN. Skoda ze u nas je PUPA nedostupna :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, mentolová letí hlavne v lete - k opálenejším rukám bude vyzerať ešte lepšie ;-)
      A Pupa by rozhodne mala rozšíriť pôsobiská! :-)

      Odstrániť
  5. Presne tento odtieň mám, darovala mi ho maminka a keď som ho videla síce som to nepovedala ale myslela som si TÚTO PLESEŇ SI NA RUKY NEDÁM! ale môj blog vyžaduje stále nové a nové príspevky tak som to musela skúsiť a strašne sa mi to zapáčilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, to sa mi páči, netreba mať predsudky :-D

      Odstrániť
  6. Je to zvláštní barvička, ale pěkná.Líbí se mi.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Niekde som teraz citala ze je tato me tolova momentalne velmi in :) a ten essence je tiez bombovy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, mentolová je super. Toto síce nie je úplne klasická mint, je trošku tmavšia, ale celkom sa dá :-)

      Odstrániť
  8. blee, ja toto tez nemusim taketo farby :D ale nazov ste mu dali perfektny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, je to divná farba, ale celkom som si na ňu zvykla :-)

      Odstrániť
  9. názov ste vymysleli fakt origoš :-D ja osobne sa viac prikláňam k variantu s trbličom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa viac páči trblietavý ;-) Neviem čím to je, ale na zelenú vždy švihnem niečo blišťavé :-D

      Odstrániť
  10. táto zelená je krásna.

    OdpovedaťOdstrániť