piatok 1. marca 2013

essence - Stuck On You

modrý lak na nechty: essence - Stuck On You

Aj keď je dnešný lak zástupcom "vylepšených" Essence, som rada, že ho mám a som aj milo prekvapená tým, že ho môžem dokonca pochváliť! Lebo ako vieme, tieto inovované Colour&Go  nestoja za nič...

Odtieň Essence - Stuck On You je na tom kvalitatívne lepšie ako jeho bratčekovia - hlavne vďaka výdrži. Nosila som ho päť dní, až som vlastným očiam neverila :-) Je síce pravda, že už prvý deň mi "zliezli" špičky, avšak žiadne ďalšie erózne procesy sa až do odlakovania nekonali.
Nanášal sa pomerne dobre...len s hrubým štetčekom sa mi zle manipuluje. Konzistencia však bola príjemná, akurát hustá a krytie v dvoch vrstvách tiež ničím nestresuje.

Farba tohto laku je podľa mňa jeho najväčšia prednosť a žiaden podobný odtieň doma nemám. Je to krásna tmavšia sivomodrá, ktorá má jemný nádych do fialova a obsahuje veľmi pekný, hrubší strieborný shimmer. Škoda, že sa mi ho nepodarilo lepšie zachytiť, ale musíte mi veriť, je tam ;-) a dodáva laku taký tlmenejší vzhľad.
Moc ma bavilo ho nosiť, myslím, že pristane aj svetlejším rukám a na to, že je to modrá, vyzerá veľmi decentne.

modrý lak na nechty: essence - Stuck On Youmodrý lak na nechty: essence - Stuck On You

25 komentárov:

  1. Hexagóoon! :) Krásne vyzerá s tým lakom :)
    A farba je ozaj kráásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu výdrž ti teda závidím - mně ty nové laky nevydrží snad ani 24 hodin...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ani mne nie, tento je snáď jediná výnimka :-)

      Odstrániť
  3. Prečo vylepšené essence nestoja za nič? Akurát dnes sa chystám na nákup..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne nevyhovuje štetček a výdrž sa veľmi pokazila v porovnaní s pôvodnými menšími Colour&Go. Viac názorov si môžeš kuknúť v článku a diskusii tu: http://veve-nails.blogspot.sk/2013/01/essence-walk-on-wild-side.html

      Odstrániť
  4. ozdôbky to krásne doladili ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne naopak ten štetček vyhovuje maximálne :) ... mám zatiaľ z tých nových len 2, a som s nimi celkom spokojná ... mám čierny a ten mi tiež vydrží celkom dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mna zatial milo prekvapil iba tento odtieň, ostatné čo som skúsila mi nedržia.

      Odstrániť
  6. Farba vyzerá krásne, ale žiadny essence si už kupovať nebudem, mám tie nové asi 3 a vydržia mi maximálne pár hodín, ani ten jeden deň nie...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda, vypadá překrásně! A s výdrží opravdu překvapil, já ty nové Essence ani raději nezkoušela po té vlně negativních recenzí :D Je možné, že mě někdy nějaká barva zaujme tak, že podlehnu, ale zatím děkuji, nechci :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa im tiež viac-menej vyhýbam a kúpim si len vtedy ak mi nejaký odtieň nedá spávať :-)

      Odstrániť
  8. ty třpytky jsou úžasný detail! Moc se mi nehty líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkná láček, budu mset na něj v drogerce kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páni, vypadá to úžasně!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. je to dost studena farba, ale paci sa mi..mozno aj pretoze si ho krasne dozdobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krasne si ho ozdobila :) aj farba je taka zaujimavejsia ;)..inak som zvedava ako teda mne tieto nove essence vydrzia na nechtoch (lebo ja som povestna neznicitelnymi tyzdnovkami :D) :D zatial som ich nemala, iba na dvoch prstcoh a vtedy drzal :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tvoj test som fakt zvedavá, možno budeš mať na ne jednu z mála pozitívnych reakcií ;-) Inak tvoje nechty by som chcela mať - tú pevnosť ti závidím.

      Odstrániť
  13. No tak kazdy lak je trochu iny a tie essence asi tiez. Ja mam len jeden, tiez so shimerom a vydrz je hrozna. Tento ma naozaj krasnu farbu a s trblietkami posobi naozaj decentne az elegantne. Velmi pekna manikura :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď práve, mám pocit, že kvalita je kus od kusu iná...často ma táto skutočnosť odrádza od nákupu.
      Za pochvalu ďakujem, dlhšie som chcela hexagónky vyskúšať a tiež sa mi zapáčili :-)

      Odstrániť
  14. Anonymný4.3.13

    Nechápem prečo to vždy musíš pokaziť asymetriou a trblietkami...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je vec vkusu, niekomu sa to páči a niekomu nie. Ale myslím, že na blogu nájdeš viac-menej rovnako postov s so zdobením aj bez neho, tak snád zasa nabudúce.

      Odstrániť
  15. Podľa mňa sú tam tie trblietky vic než úžasné :))) ♥ a aj lak je veľmi pekný

    OdpovedaťOdstrániť