pondelok 11. marca 2013

pupa milano - 50´s Dream


Dnes vám chcem ukázať jednu z tohtoročných jarných kolekcií, na ktorú som sa moc tešila. Ide o limitovanú edíciu s názvom 50´s Dream od Pupa Milano. Ja som si z nej kúpila zatiaľ dva laky a jeden rúž. Dokonca aj ten rúž som odfotila a pochválim sa vám s ním, aj keď sem nepatrí, ale hrozne sa mi páči :-)


Rúž mám v odtieni No.305 - Candy Pink a ako vidíte ide o dosť výraznú tmavšiu ružovú. Z fotky by sa mohlo zdať, že je až neónový, ale na ruke (obrázok vľavo) alebo na perách až taký krikľavý nie je. Konzistenciu má príjemnú krémovú a nevysušuje. Taktiež výdrž považujem za lepšiu, pretože po pár hodinách sa síce hmota z pier stratí, ale časť silných pigmentov na nich ostane a pery sú teda aj ďalej zafarbené.


Laky som si vybrala dva - ružový No.215 - Dream Candy Pink a broskyňový No.516 - Dream Apricot a oba majú hladkú krémovú konzistenciu. Lakujú sa pohodovo ako všetci "Pupíci" :-), kryjú v dvoch vrstvách a nanášajú sa pekne rovnomerne, bez lysiniek. Výdrž majú obstojnú, oba dajú tak 3 dni.

Ak si chcete pozrieť kompletnú kolekciu, pozrite SEM.

21 komentárov:

  1. jeeeeejoooo ake pastelkoveeeee ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páni, úžasné barvičky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najuzasnejsia neozaj velmi vydarene :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ruzova je krasna :) ja som odporca oranzovrj na nechtoch :D aj ked mam 2 ale nerada ich nosim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám oranžových lakov tiež len zopár, ale takéto jemné broskyňové sa mi páčia.

      Odstrániť
  5. O moj boze krasne vsetky tri veci a ten ruz!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásné obaly..celkově ta kolekce vypadá skvěle..:) A ten růžový lak no nádhera moc Ti sluší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zas len raz musím nadávať,že u nás Pupa nieje... :/ Majú ju aj vo Fanku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pochybujem, že by si vo Fann našla Pupu, aspoň u nás ju nemajú. Ale súhlasím, že by mali mať viac predajní, nie len 4...

      Odstrániť
  8. krásne farby !!

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovely shades of polish!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nádherné farbičky, zaujímavé, že na nechtoch ma zaujali hneď obe a oveľa viac ako vo fľaštičke :) ideálne na jar a leto ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vyzera to tak lakovo :) super, ze si pridala aj ruz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anonymný12.3.13

    mne sa naopak vsetky pupa laky lakuju velmi zle, kvoli podla mna velmi zlemu, uzkemu, dlhemu a riedkemu stetceku. ale farby maju nadherne, o tom niet pochyb.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Štetček mi nevadí, skôr vrchnáčik sa mi zle drží. Ešte toto by mali vychytať a bolo by to super ;-)

      Odstrániť
  13. Krasne pastelove. Si ma uplne navnadila. A ja, co nemam rada ruzovu, tak ta svetlucka sa mi na tvojich rukach velmi paci :) Oranzovu neviem ci chcem dalsiu, hoci moj povodny lak v takejto pastelke nekryje. A Pupa je v tomto neprekonatelna. Takze budem silno zvazovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Anonymný12.3.13

    Ja som si nevzala ani jeden, pretože sa mi zdali vo fľaštičke príliš vodové a málo krycie :-( jaj škoda..ten ružový sa mi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krytie je v pohode, aspoň ja som nemala problém - dve vrstvy stačili.

      Odstrániť