piatok 24. mája 2013

Sally Hansen - Mousseline


Tento lak a aj všetky ostatné z jesennej kolekcie pre rok 2011 sa mi podarilo kúpiť za celkom smiešnu sumu. Celým úlovkom som sa vám pred časom pochválila na Facebooku (TU) a teraz si ukážeme ten najnenápadnejší z nich, Sally Hansen - Mousseline.
Odtieň nie je vôbec originálny, ale za tú cenu som si povedala, že vyskúšam. Navyše laky od Sally Hansen z radu Complete Salon Manicure sú moje úplne najobľúbenejšie, tak to predsa nemôže byť krok vedľa ;-)

A vlastne ani nebol, získala som peknú, jemnú, bledučkú nude farbu, ktorá k mojim rukám pasuje. Vytvára lesklý, porcelánový vzhľad nechtov a páči sa mi, že s ním vyzerajú čisto a upravene.
Pri nanášaní iba jednej vrstvy je dostatočne priehľadný, aby sa dal použiť na francúzsku manikúru. Ak chcete väčšie krytie, napríklad aké mám na fotkách ja, dajte tri tenšie vrstvy. S lakovaním som nemala žiaden problém, vďaka plochému a mäkkému štetčeku nerobil lysinky a uschol tiež celkom rýchlo.
Jediné čím ma prekvapil, bola výdrž. U týchto lakov som zvyknutá na to, že dokážu byť pekné až sedem dní - tento dal len obyčajné tri...

Ktorá značka lakov vydrží na nechtoch najdlhšie vám?


8 komentárov:

  1. Uz mesiac si chcem z tejto rady nejaky lak kupit, ale neviem si vybrat odtien. Napriek tomu, ze tento nie je nicim originalny, tak sa mi paci. Mne lak nevydrzi na nechtoch ani tri dni, nie ako tebe niektore sedem... Ale tolko by som asi aj tak s jednym lakom nevydrzala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja túto radu od SH milujem prave kvôli tej vydrži, žiaden iný lak nenosím tak dlho. Ale je fakt, že tak po troch dňoch si ho ozvláštnim trbličom, alebo vymyslím nejaký nail art - aby ma nenudil ;-)

      Odstrániť
  2. Ahoj, Veve. Tvoj blog som objavila len tento tyzden, ale uz teraz je pre mna velkou inspiraciou. Dokonca uz existuje aj historka, ktora mi vdaka tebe priniesla do zivota ten najkrajsi lak na nechty! Uz sa tesim, ako budem o nom pisat na svojom blogu a prihodim aj tu historku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ťa tu srdečne vítam, dúfam, že sa ti bude u mňa páčiť! Na historku som veeeeľmi zvedavá a budem rada ak mi dáš o svojom blogu vedieť ;-)

      Odstrániť
    2. Ahoj. Tak už je lak aj s historkou na blogu ;) http://aknelka.blogspot.sk/2013/05/gabriella-salvete-c-157.html

      Odstrániť
  3. mám na nehtech takovéhle světlé a krémové barvy ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne najdlhšie vydrží od essence mam len jeden a ostatne nevydržia tak dlho ako on .. ROmy

    pozyvam na GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja na tie nude odtiene od Sally pozeram uz celu vecnost v nasej DM, len sa neviem rozhodnut,ze ktory si kupit! Aj tento je jeden z kandidatov ...
    A co sa tyka lakov, ktore mi najviac na nechtoch vydrzia,tak su to Rimmel PRO a Sally :)
    http://rosie-posiexoxo.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť