streda 26. júna 2013

SpaRitual - Break of Dawn


Keď som bola minulý rok v Prahe, tešila som sa ako na veľtrhu Interbeauty obkuknem práve značku SpaRitual. Nanešťastie, pri obchádzaní všetkých stánkov a zbesilom nakupovaní som na to nejako pozabudla a narazila na nich až pri odchode. No a v rámci mantry: "Veronika, neblázni, v taške máš už 20 lakov!" som si kúpila iba jeden kúsok, tento SpaRitual - Break Of Dawn. Teraz samozrejme ľutujem, že ich nemám viac... :-)

Lakuje sa totiž úplne rozprávkovo, má tenký dlhý štetček, ktorý je príjemne mäkký, nerobí diery a naberá akurátne množstvo laku. Pogumovaná rukoväť sa pohodlne drží, dobre sadne do ruky.
No a samozrejme potom je tu ten čarokrásny odtieň, červeno-ružový, chladný a sladký ako granátové jablko. Obsahuje ešte ostrý ružový a teplejší zlatavý shimmer, ktorý laku dodáva ďalší rozmer - hĺbku.
Proste podarená kombinácia, ktorá ma na nechtoch tešila dlhé štyri dni a odlakovala som ju v stále peknom stave.

A keďže podobné trblietavé odtiene úplne milujem, pripravila som si pre vás aj malé porovnanie s ďalšími z mojej zbierky:


Opi - The Show Must Go On sa mi vidí najpodobnejší, základná farba je takmer identická, len toho ružovo-zlatého shimmeru je viac a vytvára duochomatické efekty. Jeho článok nájdete TU.

Essence - Glamorous Life je o dosť svetlejší, priehľadnejší a najmenej krycí (tri vrstvy). Trblieta sa iba v odtieňoch ružovej. Sám o sebe je pekný, ale v porovnaní s ostatnými mdlejší a menej zaujímavý.

Opi - Let Me Entertain You je zo všetkých najtmavší a najsítejší, už má veľmi blízko k fialovej. Použila som ho aj v zdobení TU.


Tak ktorý sa vám páči najviac? A máte niektorý z nich? Prípadne ďalší podobný?


11 komentárov:

  1. Show must go on a Sparitual mi připadají naprosto dokonalé. :) Ty zlaté třpytečky v nich vypadají božsky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? Aj ja som z tých dvoch úplne nadšená ;-)

      Odstrániť
  2. Show must go on je krásny a keď pozerám na Let me entertain you, som rada, že som namiesto neho kúpila Woman is a prague ative :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. TSMGO je môj najobľúbenejší ;-) Z tejto jarnej kolekcie nemám éšte ani jeden, no medená nie je veľmi moja farba. Mňa odtiaľ zaujali skôr krémové laky, hlavne tie dva tmavomodré :-)

      Odstrániť
  3. Mně se nejvíc líbí Essence (který i mám a patří mezi mé oblíbené) a OPI LMEY, oba jsou takové teplé, což je mi v tomhle počasí příjemnější, než ty dva chladné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Essence sa naozaj zdá ako taký chudobnejší príbuzný, ale myslím, že je taký akorátne teenagerovský, a lepší na denné nosenie. Obe OPI aj SPA sú ale proste páni, tam neni o čom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná sbírečka laků a SpaRitual nemá chybu, opravdu překrásný odstín - velké pokušení a inspirace!!:-)

    OdpovedaťOdstrániť