sobota 25. januára 2014

Moje zimné top laky


Myslím, že v prvá mrazivá, skutočne zimná sobota ako táto je priam stvorená na nenáročný článok plný farieb a lakov na nechty. Tak som sa rozhodla, že vám na niekoľkých fotkách ukážem pár kúskov z mojej zbierky, ktoré ma túto zimu bavia a určite ich ešte stihnem niekoľkokrát nalakovať.

 
Max Factor - Fantasy Fire je síce malý, no rozhodne fešák. V tmavomodrom základe nájdete trblietavé šupinky, ktoré na nechte robia fascinujúci efekt prelýnajúcich sa farieb. Hlavne modrej a fialovej, v správnom uhle s medeným odleskom.
Sally Hansen - Greige Gardens ste videli v jednom z predchádzajúcich príspevkov a tak už viete, že som si ho mimoriadne obľúbila. Jemný orgovánový odtieň namiešaný s poriadnou dávkou sivej je moc pohodlný na nosenie. Nenápadný, no pri tom zaujímavý. Podľa mňa ideálny do práce.
Sally Hansen - Thinking of Blue patrí ku krásnym tmavomodrým odtieňom a preto sa mi skvele kombinuje s bežným oblečením, hlavne riflami :-) Tento konkrétny sa okrem toho dobre lakuje a dlho vydrží.


Art de Lautrec - No.07B mám rada pre jeho zábavnú holografickú zložku, ktorá v hnedých lakoch nie je až taká obvyklá a v spoločnosti gaštanového základu krásne vynikne. Lak má príjemnú gélovitú konzistenciu, dobre sa lakuje a ešte lepšie drží.
Essence - More Than Words je kúsok, na ktorý som hneď po jeho kúpe takmer zabudla, no o to väčšia bola moja radosť, keď som na jeseň znovuobjavila jeho krásu. Jemne ružové a zlaté glitríky perfektne dopĺňajú tmavé ale aj svetlejšie laky. Ja ho najradšej nosím na SH - Greige Gardens a ChG - Spontaneus.


OPI - Let Me Entertain You je moja osvedčená klasika, ktorá nikdy nesklame. Tmavá fuchsiová so záplavou iskrivých trblietok ma dosť baví a to na odtiene ružovej moc nie som...
OPI - Fly tyrkysová sa síce viac nosí v lete, ale ja ju mám rada aj v tomto ročnom období. Táto konkrétne je veľmi dobre krycia a žiarivá a lakuje sa úplne pohodovo.
China Glaze - Spontaneus ak ma v zime omrzí červená, zelená a zlatá, vždy siahnem po fialovej. A podľa mňa je dokonca slávnostnejšia než otrepaná vianočná trikolóra. Tento odtieň je stredne fialový, krémový a preto ho rada používam hlavne na nailart.


Ktorý z mojich obľúbencov zaujal aj vás? Máte z nich niektorý?
Aké sú vaše top laky na zimu?


10 komentárov:

  1. Nebudu lhát, když řeknu, že mě zaujaly všechny. :)) Tvůj výběr odstínů mi fakt sedl. Mám akorát ten Fantasy Fire od Max Factor a mám ho hrozně ráda. Zrovna jsem ho začátkem týdne zkoušela na tmavě modrý lak ( zrovna jak jsem ti psala, že nemám žádný bez shimmeru, tak na tohle jsem ho potřebovala :-), na fialový a světle modrý. Nahodila na něj matující top coat a slušelo mu to až až. :D Určitě by mu to slušelo na tom Thinking of Blue od SH.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že sa ti laky páčia, lebo ja keď sa na to tak komplexne pozerám, zdajú sa mi trochu fádne :-) Ale je fakt, že také farby proste v zime nosím. Zasa na druhej strane jednotlivé kúsky také nezaujímavé nie sú... a ešte keď ich oživým nejakým nadlakom, vyzerajú moc fajn.
      Ja som najprv dávala Fantasy Fire na čierny lak, ale tam mi hádzal iba tie teplé medené odlesky a to sa mi dosť nepáčilo. Máš pravdu, na modrej alebo fialovej vyzerá rozhodne lepšie! :-)

      Odstrániť
  2. Anonymný26.1.14

    Mna zaujal maly Max factor a Opi Let me entertain you. Tie dalsie odtiene modrej a fialovych nie su moj sialok. Na zimu milujem burgundy laky, tento rok som sa zalubila do Loreal lemon shiver a 1x v zime nosim biely lak:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja mám zasa burgundy odtiene spojené tak tradične s jeseňou :-) Ale napr. tie biele laky sú na zimu úplne super, také zasnežené. Aj keď ja som biele nechty túto zimu ešte nemala... no plánujem nejaký nail art na Valentína, tak tam aj túto farbu využijem :-)

      Odstrániť
  3. Fantasy Fire od MF je brutálny lak. Samostatný na nechtoch ho vyhržím mať asi len deň, ale ako top coat je zlatíčko. Tie odtiene, ktoré dokáže z iných lakov vykúzliť, sú vždy jedinečné.
    A už sa teším na nail art :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. FF rozhodne krásny je! :-) Mne sa nepáčil jedine na čiernom podklade, na ostatných farbách je moc pekný, taký chameleónsky :-D

      Odstrániť
  4. Každý jeden spomenutý lak sa mi veľmi páči, super výber :) Mám Spontaneous a 07B, tá sa mi na nechtoch strašne páčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada. že som ti "kápla do noty" :-) A ten Lautrec je vážne megakrásny :-)

      Odstrániť
  5. Ak sa môžem spýtať tak odkial máš tie OPI? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš ;-) Ten tyrkysový Fly som objednávala na eshope opi.sk, no ten ružový si nemôžem za svet spomenúť... Buď to bol ebay alebo v obchodíku Nailclub v BA.

      Odstrániť