nedeľa 17. augusta 2014

abstract blue nail art

Ahojte! Tentoraz mám pre vás ďalší článok s mojim nail artom, konkrétne modro-bielymi nechtíkmi, z ktorých som sa veľmi tešila a moc dobre sa mi nosili. Nie vždy sa mi totiž môj výtvor podarí tak, ako by som chcela a nie vždy mám z neho takúto radosť :-)
Teraz ale všetko vyšlo podľa mojich predstáv, tak nič nebráni dlhšiemu článku s viacerými fotkami.


Ako základ som použila biely lak od Gabrielly Salvete - No.148. Pred časom som ho porovnávala s ďalšími dvomi bielymi lakmi, ktoré mám a nevyšiel z toho vôbec zle :-) Ak chcete vedieť ako presne to dopadlo, pozrite článok TU.
Nalakovala som teda na všetky nechty dve vrstvy tohto laku a na niektoré som umiestnila po dva strieborné kamienky. Nalepila som ich trošku bokom od stredu a hrozne sa mi to zapáčilo.
Čo poviete, nevyzerá to super? Podľa mňa hej a určite to ešte takto niekedy použijem.


Na zvyšné nechty, ukazovák a prostredník som sa rozhodla nalakovať abstraktné línie a dotvoriť to rôznymi odtienmi modrej. Čierne linky som kreslila tenkým štetčekom a akrylovou farbou. Keď tak na to pozerám, mohla som zvoliť ešte tenší štetček, bolo by to jemnejšie... No snáď nabudúce :-)
Čiary som umiestňovala tak, aby sa mi pretínali a vytvorili tak zopár nepravidelných tvarov, ktoré som mala v pláne vyfarbiť.


Tak som si nakoniec vybrala tri laky v odtieňoch modrej. Siahla som po takmer priesvitných lakoch s trblietkami, aby sa s kontrastnou bielou a čiernou nebili, ale pekne ich dopĺňali.
Svetlomodrý je Opi - Last Friday Night a druhým tmavším je Essence - City That Never Sleeps z dua Colour3, ktorý má trošku fialový nádych. Ten tretí je obľúbený lak Gabriella Salvete - No.144 (samostatný článok TU) s chladným strieborným shimmerom. S bielou a ostatnými modrými pekne ladí.
Nanášala som ich tiež štetčekom na nail art a šlo to celkom fajn. Povypĺňala som každou farbou po jednom okienku na nechtoch a ostatné nechala tak.
Nakoniec som všetko prelakovala nadlakom, aby sa celá manikúra leskla.


Myslím, že dnešný príspevok nie je extra náročný a s trochou trpezlivosti sa dá zvládnuť. A hlavne opäť nejde o žiadne konkrétne obrázky, iba o nepravidelné čiary a machuľky...
Takže ak sa rozhodnete vyskúšať niečo podobné a náhodou sa vám šmykne ruka, nikto nespozná, že to tak nemalo byť :-)


12 komentárov:

  1. To je nádherné... A díky těm použitým barvám to působí krásně chladně-úplně jsi mě namlsala na zimu a sníh-zimu já miluju:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som už tiež naladená na jesenné a zimné laky, keď sme z toho leta moc nemali, čo iné nám ostáva :-)

      Odstrániť
  2. Tyto nehty se ti opravdu moc povedly, Veve:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vôbec sa nečudujem, že sa ti nechty tak dobre nosili, lebo toto je jednoznačne jeden z najkrajších nail artov, aké som v poslednej dobe videla! Všetko je dokonalé - farby, dizajn, kamienky! Och, som zaľúbená do tvojich nechtov! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ďakujem, Veronika, od teba si pochvalu špeciálne cením! :-)

      Odstrániť
  4. Tak to je parádní :) jsi šikovná milá Veve :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné nehtíky, ta kombinace modré s bílou je super :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, mne sa tie dve farby spolu tiež moc páčia! :-)

      Odstrániť
  6. Neopozeraný, čistý a krásny nail art. Skvelá inšpirácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Strašně fajn se na to kouká. :) Moc krásný !

    OdpovedaťOdstrániť