sobota 20. decembra 2014

Christmas sparrows

Popri vianočnom upratovaní, pečení a celkovo tom strese, čo predchádza najkrajším sviatkom som skoro nestihla napísať článok s nailartom inšpirovaný minulotýždňovým hosťom - Suzi. Hoci tieto nechtíky nosím už od utorka, stále nebol čas sadnúť si a napísať k tomu pár slov. No musela som sa hecnúť, lebo by bola škoda vám tento môj nepodarok neukázať :-)


Zuzkine vianočné vtáčiky som sa ani nepokúšala tromfnúť, lebo v mojich očiach boli ozaj nádherné. Perfektne nakreslené a hlavne perfektne vybraté farby.
Ale keďže som si tento týždeň zhodou okolností kúpila troch vianočných vrabcov ako dekoráciu, nápad som nehľadala dlho.
Moje nechty mali vyzerať nejak ako na prvej fotke hore...


...no nakoniec to dopadlo takto :-D


Zvládla som namaľovať dvoch vtáčikov, na toho posledného som už nemala nervy a tak tom ostatné nechtíky dotvorila stopami v snehu, teda v bielom laku :-) To sa mi celkom páčilo.
Len tie vrabčeky sú dnes také nejaké smiešne machuľovité, beztvaré a to som ich normálne kreslila akrylovými farbami a tenkým štetčekom. Najprv sa mi to nezdalo také zlé, ale keď som nechty zalakovala topcoatom, stratili sa ťahy štetca a tak môj výtvor postráda akékoľvek detaily.


Ešte, že nás zajtra čaká posledný adventno-nedeľný príspevok od Arvonky. Ja sama som už veľmi nedočkavá. No a úroveň nail artu na tomto blogu iste stúpne :-)

3 komentáre:

  1. Myslím, že si k sebe zbytočne prísna, vtáčiky sú náhodou super, sú také milo smiešne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mne sa páčia, sú také chutné v tých čapičkách :-)

    OdpovedaťOdstrániť